Typiskt, min tå är av!

Ikväll stod det AW på programmet som ni vet om.. Jag var laddad till Max och sprang här hemma för att ditta och datta med både det ena och det andra. Jodå, jag skulle ju ta fram min plattång och den står uppe i en korg på torktumlaren. Samtidigt som jag skulle ta ner den så flyger det ner en flaska hårspray (full) och landar rätt med sin kant på min lilltå. Jag höll på att skrika så j*vla ont gjorde det. Jag bara kände hur smärtan kom krypandes och dra åt f*n va arg jag blev på detta ting. Inte mer med det men den lille tån förstår ni.. Den har ändrat färg, storlek och blivit jättekonstig. Jag har brutit på lilltå en gång och jag kan säga som såhär, detta gör MINST lika ont!!
 
Jag som ikväll hade bestämt mig för att ha mina skyhöga klackar på mig men nejdå, jag fick gå i ett par töntiga ballerinaskor. Hur snyggt var det tror ni? Dessutom kunde jag inte ens ha dem på mig så jag fick gå runt i stan med en sko på ena foten, en strumpa på andra och ha en sko i handen. Kalassnyggt!
 
Vi hann med ett par depåstopp både här och där så det var supertrevligt:) Lite god mat och massa tjöt. Det gillar vi! Tack C, S & T!!
 
Nu är det dags att krypa till kojs. Det är ju en dag imorgon oxå med dem små liven.. Men nu har jag varit utan dem ett par timmar så nu ser jag fram mot morgondagen och att dem skall vakna så vi kan ha lite kul:) 
 
 
Mindre trevlig bild, jag vet men jag var tvungen att bjuda på den!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0