Vattenskidor & strandhäng

Idag har hela Jonas familj varit på besök hemma hos oss och vi har spenderat hela dagen nere vid vattnet. 
Kul att det äntligen kan vara lite fint väder och sådana dagar får man ta till vara på och det på bästa sätt!
 
Nästan alla, iallafall som kan har åkt både ett och fyra varv på vattenskidor idag och alla kom upp förvånansvärt plättlätt. Kul när det går så bra. Ibland har man ju bara så dåliga dagar och ingenting stämmer. Häromdagen när jag åkte lite kom jag förvisso upp på första försöket men trillade mitt ute på sjön... Sen tog det en evighet innan jag kom upp igen men när jag väl hade gjort det så började det gå bra. 
 
Vi har grillat korv, åkt gummibåt, myst och bara haft en allmänt bra dag. Solbränd bigtime!
 
 
Farfar och Måns
 
 
Olle
 
 
Och en bild på mig oxå såklart..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0