Helt osammanhängande

 
 
 
 
Idag har det varit ruskigt varmt ute så därför passade vi på att åka till stan och handla mat. Ja, jag vet men ibland så måste även tråkiga ting bli gjorda.
 
Vi började med ett stopp på mitt jobb. Åh, jag gillar inte rutinerna me att gå upp, ordna, komma iväg och ha en tid att passa men jisses va roligt det är att vara där. Jag tror förvisso att man uppskattar det betydligt mer nu när jag är hemma och är mammaledig än vad jag gör när jag är mitt uppe i det. som vanligt när vi är på jobbet hela familjen så blir det kaos! Jag servar kunder, Jonas testar kläder, Måns skriker och Olle äter frigolitflöten men hey!!! Vi hann åtminstonde med en snabb kaffe innan det spårade ur fullständigt. Hann även att beställa lite saker och småpyssla sådär ni vet.
 
jag får ångest när jag ser alla nya saker som kommer. Innan var jag drottningen av prylar och hade verkligen allt och då menar jag allt. Sådant som fanns i min storlek och saker i min smak ja, det hängde i min garderob. Men nu!!!! Nu har jag ingenting roligt längre. Mina svindyra jaktkläder, jackor jag aldrig använt ja vad är det idag? funktionellt förvisso men inte alls modernt trots att det egentligen är helt nytt. Dags att uppdatera sig lite kanske? Dessutom har jag gjort mig av med det mesta för jag är för tjock för mina 34:or!!
 
Ny astro står först ut, sen blir det kläder och trots att jag har nya, helt oanvända kängor så är jag väl ändå värd ett par nya? Inga som vill köpa ett par dubarry-stövlar föresten? Mina fötter behagade visst växa lite vilket dem lätt Kan göra när man får barn. Suck!!
 
Ikväll efter mycket Stim och bök så kom vi äntligen iväg till Linda och Pontus, Nils och linnea!! Jättegod mat och en supertrevlig kväll. Kidsen njöt i varandras sällskap i vanlig ordning.
 
 
 
Lämna aldrig en chipspåse till Kidsen
 
 
Vällingmaffian


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0