Armband

 
 
Som ni vet så har jag ju pysslat lite med mina armband. 
Vi bär dem för att visa vad vi stödjer och vad vi står för. Såhär visar vi att vi bryr oss lite extra.
 
Armbanden i sig är väldigt simpla att göra och det tar inte särskilt lång tid. Det finns dessvärre inga Å,Ä eller Ö. Dessutom har jag för tillfället lite ont om vissa bokstäver men det kommer mera.
 
Materialet till ett "normalt" armband är ca 8:-
arbete 0:-
frakt 7:-
Jag hade tänkt mig att sälja ett par armband. Det här är bara i liten skala och projektet kommer inte pågå i evigheter. Ett armband kommer att kosta 45:- (inkl. frakt)
Och förutom övriga kostnader så kommer det bli en vinst på 30:-.
Vinsten kommer att gå oavkortat till ALZHEIMERFÖRENINGEN och DIABETESFÖRBUNDET. Vinsten kommer att delas lika mellan dessa förbund och kommer att redovisas offentligt här.
 
Nu snackar vi ju inte stora pengar på något vis men ni vet väl om att även ett litet bidrag kan göra skillnad?
 
Ord, namn eller telefonnummer är valfritt. 
 
 
 
 
Är du intresserad av att köpa ett armband?
 
maila mig på: [email protected]
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0