Bilhaveri

 
 
 
 
Suck! Va irriterad jag bli på saker som inte fungerar. Igår så stog våran skruttbil framför huset och av annan anledning så var jag tvungen att flytta den ett par meter. Och jo, vad innebär det? Den har varit igång alldeles för kort tid för att den skall ladda te sig - kort och gott: bilen startar inte!
 
Det här var ju egentligen ingen nyhet för oavsett batteri så pallar inte den bilen att man gör så. Jag är alltså billös idag. Vilket inte är hela världen. Olle skulle till dagis men det klarar vi oss utan. Eller?
 
 
 
 
 
Olle hittade en gammal Ferguson häromdagen. Det var grejer det.
 

 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0