Jag borde..

Ja, egentigern borde jag hänga tvätt nu men det har jag verkligen inte lust med. Landade i soffan en snabbis medans barnen sover och kålpuddingen står i ugnen. Mm, skall bli så gott. Det är ju smidigt att göra så jag förstår inte att jag gör det oftare egentligen... 
 
Dagen en har varit lugn. Vi har varit och handlat lite, pysslat lite, plockat lite och sådär ni vet.. Hållt på hela dagen utan något som helst resultat. Värdelöst!
 
Min tå gör förövrigt lika ont idag som den gjorde igår. Typiskt! Jag kan faktiskt gå bättre men jag kan inte ha några skor förutom foppatofflor.. Jag har ju sån schysst otur oxå att när Olle är på mig så stampar han gärna på tån och jisses så ont det gör. Det är ju doc. Inte lätt för honom att förstå att han måste vakta den hela tiden. Aj!
 
 
Aj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0