Dessa jobbnätter

 
 
Jonas jobbade halvnatt och sov därför längre än vanligt idag på morgonen. Måns har fortfarande feber och har varit mycket vaken inatt. Jisses, mina ögon gick i kors idag på morgonen. Skall dock tillägga att Måns mår bättre idag om än lite febrig och trött. 
 
Olle är med sin farmor och farfar i Aneby och hälsar på några bekanta. Olle var Jättenöjd över att fä åka med dem själv. Våran stora kille! Känns konstigt att sitta här hemma själv med Måns. Det gör jag ju när Olle är på dagis men det känns ändå konstigt. Fast, rätt skönt med lite mamma-Måns tid! Något som är rätt konstigt dock är att jag blir väldigt passiv när inte O är hemma. Jag får verkligen ingenting gjort! Bäst är när bägge barnen är hemma och alla traktorer är framme.. Då är det lättare att få saker gjorda! Kanske för att det inte finns chans att sitta ner på röven..
 
Har ett par projekt för dagen. Jag skall göra ett par lampskärmar. Superklabbigt! Jag skall även försöka rita ett mönster på en klädsel till Måns lära-gå-stol. Vi har haft den ute i våran bod och det var ju kanske inte smart. Nu är klädseln möglig så det är bara att slänga, göra om och göra rätt! Det blir nog bra till slut. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0