Utspridda familjen

Dagen har gått galant och lillfröken har skött sig med bravur.. Förutom en kiss på golvet men den får jag ta på mig!! Jag har märkt att hon är rätt självständig så till en början vågade jag inte ha henne lös men det tullade jag på rätt så snart. Hon springer inte så långt.....än på ett par dagar kan man ju hoppas! Lycka är ju alltid lös och lillan springer gärna efter henne så dem håller sig häromkring. Under uppsikt bör väl tilläggas. Lycka kan jag glömma bort ibland men nu får man ha ögon åt alla håll. 
 
Vad gällande barnen och hundarna har det gått över förväntan. Olle har varit mycket snällare än vad jag trodde och kanske mindre intresserad än vad jag hade räknat med. Måns däremot har tyckt att det varit roligt att sitta och titta på dem. Fördelen med honom är ju att han sitter still där man sätter honom och kan därför inte göra någon skada.. än på någon vecka iallafall. Han vill så gärna ta sig iväg men han kommer mest runt och runt men inte så mycket fram. 
 
Buren har stått öppen idag och hunden har legat där inne till och från hela dagen... Fast nu ikväll var det inte lika kul att vara där. Jag vill inte gärna ha henne springandes i hela huset om natten men hon tyckte inte riktigt detsamma som jag. Jonas offrade sig och låg en stund på golvet och hon slocknade som en sten. Jag och Olle ligger i våran säng, Måns ligger i vaggan, Jonas ligger på golvet och hunden i buren. Lycka är den enda som inte ligger här inne.. Det gör hon aldrig förvisso. Fullt hus skulle man kunna säga:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0