Somnade visst..

 
 
 
 
Full fart och fläkt här hemma idag. Vi har försökt slänga lite skräp och plocka iordning lite. Jonas och Olle har bytt bromsbelägg på skruttbilen. Gick mycket bättre den här gången än förra. Han var bara arg en liten stund över dessa skruvar som var både försmå och förstora.. Ja, jag håller mig till däckbyte och andra enkla ting. Mer min melodi det! 
 
Vi vi har även varit på sortergården och slängt skräp. Så fruktansvärt skönt att bli av med skit. Jag förstår verkligen inte hur mycket man kan samla på sig och ni skall veta att jag är ändå en person som slänger saker. Jag hatar sådant som jag inte har användning för.. Okej, inte allt då men gärna kläder och skor och sådantdär. Har man inte använt skorna på typ två år då är det dags att ge dem till bättre behövande. På väg rill sortergården stannade vi till på ett ställe inte långt hemifrån och kollade på lite brädor. Grånade brädor som har varit ett hus en gång i tiden... Detta hade vi fått lov till skall tilläggas. Tyvärr hade vi svårt att få ihop tillräckligt i den storleken vi var intresserade av och dessutom satt barnen i bilen lagom muntra så vi kanske ger det ett nytt försök en annan dag. 
 
Somnade förövrigt när jag skulle natta Olle innan. Har i princip aldrig hänt innan men idag så tänkte jag att jag bara skulle vila ögonen lite. Jo tjena!! Jonas väckte mig en och enhalvtimme senare. Tror ni att jag är trött nu? Nej, inte direkt!
 
Imorgon tänkte jag blogga lite om mitt framtida boende.. Skriver upp det mest för att komma ihåg det själv! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0