Äntligen är hon här

Igår hade vi kalas här hemma. Bästa John och Stefan var och hälsade på uppe från Katrineholm.
Min chef med familj var här. Han har en valp efter John's wachtelhane så dem var och visade upp den lille avkomman. Även Sarah, Madde och lillasyster Nisse var på besök.
Vi drack lite öl, åt lite rökt kött och åt middag i form av kron & dov, potatisgratäng, sås & sallad. Mumma!
På kvällen for vi till Björnholmen för att kolla på drängarna. Det var inte alls mycket folk och rätt lungt. Dock hade vi det riktigt roligt så vi var mer än nöjda vid ett när det tog slut. Fördelen med att det var lite folk och att drängarna spelade var att det var ingen bugg... Vilket var tråkigt i sig men folk tog bara upp främre delen av dansgolvet så jag kunde ta av mig skorna och dansa i bara strumpor. Fick så sjuuuukt ont i min onda tå så jag kroknade lite där framåt kvällen. 
 
 
Idag förstår ni har den här familjen utökats. Vi 5 har blivit 6:)
Vi var och hämtade den nya stjärnan vid lunch idag. Ni förstår vilket charmtroll.
Hon verkar vara en självständig liten krabat så vi får se hur det kommer att utvecklas. Vi är mer än nöjda med våran Fredmarkens tecna iallafall:)
Lycka välkomnade henne med lek så än så länge går det toppen! 
 
 
Hoppas på bättre bild sen men just nu är det sova som gäller! Och det i skostället:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0