Kreativiteten flödar

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nej, kanske inte riktigt men ibland är det kul att göra om lite. Dessutom har vi velat byta ut lite möbler och hela tiden har vi skjutit på det och tänker, vi gör det när vi flyttar men!! Jag är inte gjord av pengar så det kanske är lika bra att börja handla. Vi har egentligen bestämt att det mesta skall till tippen den dagen vi flyttar men nu har jag börjat omvärdera den tanken lite. Jag har istället blivit lite kreativ och skaffat för oss nya prylar och bara använt oss av lite färg, trä och brädor och vips!!! Jag är mer en nöjd. Nu är i princip alla saker halvfärdiga men jag skall ge ett smakprov på vad som har hänt - och vad som kommer att hända.
 
 
Nytt tv-bord. Hämtat gratis hos en tant som skulle slänga det. Bara lite sandpapper och färg!
 
 
 
Egenbyggd tv-bänk med gamla fönster. Långt från klart då det saknas lasyr, panel och hyllplan.
 
 
Ny skiva på bordet. Målade det först vitt, ångrade mig och la på träplankor. Skitsnyggt men jag vet inte hur det håller sig riktigt. Det skall oxå behandlas..... Så vi slipper skydda det med ett fult påslakan:)
 
 
Knopp-lös sekretär. Helt gratis!! Tills dess att jag skall köpa mina fina knoppar:)
 
 
 
Mina nya tavlor som jag fyndade för piss och inget på loppis idag. Var bara tvungen att måla om ramarna lite fort. Åh, ni skall bara veta vad mycket roligt jag har gjort, håller på med och tänker att jag skall göra. Mitt möblemang är värt ungefär 0:- i pengar men kärlek finns det gott om.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0