Förbannade polkagrisar

Grännabo som man är... Så hade jag lovat Olle en polkagris idag när vi var i Gränna hos mamma och pappa. Jag är ju faktiskt ingen grännabo längre men det kan vara gott med en polkagris ändå ibland. Ja, nu snackar vi ju inte rödvita pepparmints-stänger utan turkisk peppar!! Dessvärre kommer den här jävla polkagrisen stå mig dyrt för en lagning som jag har haft skitlänge flög ur:( Fan! Jag trodde att sådant bara hände gamlingar. Förvisso inte första gången jag blir av med en tand p.g.a godis. Bockjaktspremiären för några år sedan - jagade på morgonen, åkte till jobbet där min kära arbetskollega köpte en knäckklubba till mig. Ingen höjdare för min lagning på framtanden flög med:( varför jag har en lagning ifrån början var för att jag åt lite för mycket kräftor och bet av klorna med framtänderna.
Såg ut som ett troll i flera dagar innan dem ordnade det. 
 
Iallafall. Fruktansvärt opassande!! Det gör inte ont som tur är men det är vasst som satan. 
Morr för polkagrisar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0