Vilken glidardag

Jag och Olle tog oss en redig sovmorgon idag. Jag var uppe vid sju idag och kollade till Olle. undrade varför han inte varit vaken och ätit välling. Han såg ut att sova gott iallafall.lagom tills jag somnat om vaknar han. Det bästa var att vi somnade om än en gång och sov till tio. Iallafall Olle gjorde det för att han sov på mig och stånkade och bökade så jag fick ligga med huvudet på nattuduksbordet. Skönt? Nej, inte direkt.
 
Ja, roligare än så har det nog inte varit idag. Vi gjorde minihamburhare till middag. Jättemumsigt var det! 
Städat har vi oxå gjort men det är lite sånt som hör till vanligheten här om dagarna.
 
Fruktansvärt väder har det varit oxå. Snöstorm Alabama så ingen utomhusvistelse för oss idag. Lite småtråkigt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0