Vila

Äntligen har jag krupit ner i min sköna säng. Klockan ringer 04.30 och jag har lite att vässa på innan dess. Har vi tänkt ut alla pass i rätt ordning nu? Hur blåser det om vi sitter där? Om vi gör såhär istället? Om vi skall blåsa enligt det här eller det där schemat? Ja, det är mycket att tänka på må ni tro.
 
Stampe är pimpad med lite extra långa öron och svans, väskan är packad och camouflagestället är framlagt. Imorgon är jag fröken snö. 
 
I den mån jag hinner skall jag försöka uppdatera här under dagen. Hoppas på ett och ett annat inlägg iallafall. Nu skall jag och Mr. syco twisted sova. Godnatt! 


Kommentarer
Per

Skitjakt på er!

2013-03-09 @ 01:25:14
URL: http://www.pertan.nu
Fredde

Må bäste man/kvinna vinna! Ses i kväll

2013-03-09 @ 05:24:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0