Stopp i toaletten

 
Fick lite smått panik innan. I toalettstolen har vi en sådandär lukta-gott-grej som man hänger på kkanten. Ni vet vad jag menar? Olle har ju en förkärlek till att dra loss den och släppa ner den i toalettstolen. Det har ju gått bra...... Fram tills idag. Jag hade slängt lite papper i stolen för jag torkade lite på golvet. Sen skulle jag på toa och tänkte men vafan, papper? Spolade inte jag ner det? JaJa, jag gör ju vad jag ska och spolar efteråt.. Ja, inte mer med det. Ner med toalettlocket och gick därifrån. Olle stod och lekte vid stolen och döm om min förvåning, vafan är det papper i toaletten för och spolar igen. I samma ögonblick som jag spolar så ser jag att den där lukta-gott-grejen är borta och då går det upp ett liljeholmen samtidigt som vattnet stiger i toan. Shiiiiit!!! Men, det sjönk undan igen som tur var men vad nu då? På med en gummi-diskvante och körde runt där.. Upp med allt papper och annat äckelpäckel. (ja, ni fattar själva).. Halkade som en gris men det var bara att ta tag i saken. Olle tyckte det var skitroligt... Mamma leker i toalettstolen där han absolut inte får pilla. Kände inte den där grejen och drabbades av lite småpanik sådär. Fick fatt i lite grov ståltråd, tack Ola!! Jonas fick dock ta hand om grävandet när han kom hem. En trekrok på det så kom den ut igen. Vilken jävla tur rent ut sagt!!!! 
 
Nu är det dags för plankstek <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0