Snabblogg....idag igen

Jobbar idag... Inget ös i butiken dagarna innan lön kan jag lova. Så tråkigt. Min storleverans kom inte igår så jag har inte haft jättemycket att pyssla med idag heller. Den kommer säkert på måndag.... Jag kommer att ha så fullt upp i veckan men förvisso är det ju roligt men nu drar det ihop sig inför mässan så jag har lite annat att ordna oxå. Ja, det skall nog gå bra. Det brukar det gör tillslut iallafall.
 
igår såg jag ett sådant sjukt youtube-klipp.
Jag tror att det utspelade sig i China eller liknande land. En liten flicka stod på en mindre väg typ mitt inne i stan. Det var inte mycket trafik och det gick rätt sakta. Iallafall, det kom en bil och körde över flicka... Vet ni vad fanskapet gjorde? Först kör han över henne med framhjulen, stannar bilen och funderar lite på vad han skall göra.. skiter i att hoppa ut, kör vidare och kör över henne med bakhjulen oxå. Vad i helvete är det för fel på Människor? Inte nog med detta för att det var så mycket folk som både åkte förbi och gick förbi utan att hjälpa henne? Är det såhär världen ser ut? Fy helvete vilket hat jag känner inför dessa sjuka människor. Vidriga människor. Eller kan man ens kalla dem människor? Det är inte jättemycket som berör mig men sådant här. Jag blir så ledsen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0