Snabbfrukost

Paus från rävlocket och vi går igenom våra pipval. Än så länge har vi hunnit med fyra pass men inte fått in en räv. Vafan? Det har blåst friskt och snöat på tvären hela morgonen. -6 grader på det gjorde inte saken bättre. Vi skyller på det, det är därför vi inte fått in någon räv ännu. Vi har kontakt med ett par andra lag men det verkar ha gått lika dåligt för dem. Ja, vi får väl se på invägningen sen helt enkelt. 
Nu tinar vi upp i fem minuter till sen kör vi! Vi har ytterligare 15 pass på listan. Nästa ställe känns uberhett för här har jag sett räv två dagar på raken. När jag såg den i förgår så tyckte jag den såg jättefin ut men igår tyckte jag att det var en skabbräV. Ja, det finns ju fler än en så vi får se. Rock n' roll på er/ foxy mom's 


Kommentarer
Per

Sista rycket! snart är snön borta åtminstone här, börjar redan bli mörka fläckar på åkrarna, kör hårt, surströmming är bra till rävåtel!

2013-03-09 @ 13:35:10
URL: http://www.pertan.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0