Sinnessjukt trött

Idag har jag haft att göra..
Jobbat idag, inte mycket kunder men fullt upp ändå. Kul!
Känner av lite latent stress inför mässan nästa vecka. Det är så mycket som skall ordnas och allt skall vara prismärkt och färdigt. Väntar fortfarande på min storleverans. jag behöver verkligen dem för dem sakerna skall jag ha med till mässan. Innan dess så måste jag hänga upp allt, plocka ner allt, skruva ner väggarna och köpa nya spjut. Dessutom är jag plåtar, färg och en utbyggnad kort. Ja, det går alltid bra till slut. Jag jobbar inte full vecka nästa vecka egentligen och det stressar mig ännu mer. Jag får helt enkelt arbeta på min fritid.
 
På torsdag vettni då skall jag ut!!! Ut på krogen!
Vi i våran mammagrupp har planerat detta sen ett tag tillbaka, superkul skall det bli.
krogen vet jag inte men vi skall iallafall äta lite mat och dricka ett par öl. Me like!
 
ja, jag måste vara sådär tråkig idag och säga Godnatt. Hopp in i duschen och sussa snarast!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0