Rävlocket del 2

 
Foxy mom's 
 
Ja, så lyder vårat team-namn inför lördagens heta rävlockartävling. Vi har även lite andra roligheter att komma med men dem presenterar vi först imorgon. Våra hättor är under tillverkning och mer krusiduller tillkommer.
 
Idag har vi tillsammans med familjen Hellström/Svahn haft fullt upp. Jonas klocka ringde klockan 06.00 idag på morgonen. Rävlock stod på schemat. Klockan 06.20 vaknade Olle och jag var inte alls sugen på att gå upp. Efter blöjbyte kom J upp och la honom i sängen igen och vi somande om, helt otroligt. Vaknade av att det ryckte i dörren och undrade vem fan som kom men oj, klockan var visst 10.20 och Jonas kom hem igen. Snacka om sovmorgon.
 
Snabbfrukost, Jonas åkte och styckade en älg tillsammans med Ola. Jag, Camilla och barnen spydde hättor. Eller Camilla sydde och jag tittade på:) Hon är lite bättre på det än mig så att säga. Latmans-lunch unnade vi oss och jag och C åkte till Huskvarna och köpte pizza. Åka bil är lika med att locka i pipor.
 
Efter maten sysslade vi lite med fotografering och fick sen superstressa för att hinna ut och locka en sväng. 
 
Tre pass han vi med ändå och det kändes så bra. Dock lyste räven med sin frånvaro. Vatusan.... J & O hade sett tre stycken idag på morgonen varav en skjuten. Vi skyller på att vi har fått ta över deras gamla, uttjänta, sönderlockade marker. Det är därför det inte funkar..... 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0