Racerback.se

 
 
På lördag är det dags för Rävlocket 2013. Jag och Camilla ligger i riktig hårdträning och har haft fullt upp i flera veckor nu. Igårkväll träffades vi och la upp en passplan. Vi körde bygden runt för att kolla ut alla våra pass. Vi fick även fika i Bodanäs av Mats, en ny bekantskap! Där finns det räv vill jag lova. Vi var hemma först klockan 22.30.
Efter att vi hade kommit hem gick jag ut för att locka lite räv här hemma. Egentligen för att öva in ytterligare ett par pipor. Vi tar alltså högst allvarligt på den här tävlingen som ni förstår. 
 
Som ni ser på bilden så har vi en bulvan och två lockpipor. Detta har racerback sponsrat oss med. 
Bulvanen Stampe och två lockpipor. En Pc2 och En Verminator twisted syco. Med dessa hjälpmedel ser vi oss som rätt farliga som ni förstår. Tack Racerback.se
 
Igår började jag att jobba igen. Nu är det slut på friden nere på Fiskecenter och nu är det rock n' roll igen. Vi har redan varit förbannade på varandra, ändrat i konceptet och tänkt om. Allt är som vanligt med andra ord!


Kommentarer
Fredde

Tyvärr tjejer jag har skottat balkongen o tagit fram foppatofflerna o kallingarna så ni är redan slagna!

2013-03-05 @ 21:20:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0