Pimp Mr. Stampe

Snabbloggar lite från mobilen..
Kör staden runt för att få tag på alla tillbehör inför morgondagens tävling. Jag skall snygga till bulvanen Stampe lite tänkte jag. Jag skall sy på ett par fjädrar på hans svans och på öronen. Det tror jag kan göra susen. Egentligen skulle jag sy en kycklingdress till honom då vi skall locka på en hönsfarm imorgon... Ja, det kanske är lite overkill. Måste iallafall ha tag i mina Benstöd samt lite camotejp. Våra ansiktsmasker måste bli klara oxå, ni får se sen vad som fattats dem:) återkommer senare med mer info. 


Kommentarer
chefen

det vore ju bra om chefen fick veta vad vi va oense om

2013-03-08 @ 18:36:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0