Klippning

Äntligen, idag har jag klippt av mig mitt hår. Fy tusan så skönt skall ni veta. Äntligen kan jag borsta det igen utan att behöva stå i 30 minuter och reda ut mina tovor. Egentligen inte vad jag hade råd med nu men jag kände lite såhär... jag har inte klippt mig sen i somras, eller var det förra sommaren till och med? Jag gör aldrig någonting för mig egen skull längre så det kunde jag gott vara värd. 
 
Haft ytterligare en fartfylld dag på jobbet.. Det vankas snart mässa och som ni vet finns det att göra. Med tanke på att jag inte jobbar heltid heller så får jag jobba dubbelt så snabb istället. Nästa vecka så bara måste jag hoppa in och jobba ändå trots att jag har Olle hemma.. Han får hänga med på armen. Får kanske leta fram babybjörnen eller  något form av sele eller något så han inte pillar sönder allting. Stackars barn. 
 
Idag har jag och Jonas förlovningsdag <3.
Vi satt hemma hos Ola och Camilla in på lite fika. Kollade samtidigt på familjen annorlunda och så var det ett klipp där dem var på väg till Göteborg. O & C kom på att där hade ju dem förlovat sig. Oh, shit tänkte jag... Nu har jag missat det här men nejdå, det var ju idag vi hade våran speciella dag. Hm, kanske får fläska på mig ett par stayups sen;) Skämtosido! Tur att jag kom på det iallafall. Vi är ju ändå relativt nyförlovade, iallafall sen ett par år tillbaka så än är det väl inte dags att glömma det datumet.
 
Har jag föresten berättat om våran förlovning? 
Vi bodde på ett annat ställe, i ett mindre hus förut. Jämte huset fanns det en jättestor åker och där vettni.. Jonas hade fixat och trixat hela dagen verkligen. Först och främst så fick jag gå genom världens marchall-stig.. Säkert 30 meter med massor av tända marchaller allstå. Stigen ledde till en stubbe där våra ringar stod bland massor av vackra ljus och grejer. Inte nog med det... Tidigare under dagen hade han dränkt världens rep i bensin vilket han sedan format som ett hjärta ute på åkern. Det brann oxå såklart... Det här hjärtat var så stort. 
Ja, han hade gjort det så fantastiskt fint. Väl inne sen så åt vi exotisk planka samt massor av skaldjur. Vilken kväll förstår ni. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0