Hockey

 
Idag har jag och Olle haft pysseldag här hemma. Tvätta hur många maskiner som helst, vikt massor av tvätt och myst. Olle har fortfarande feber och idag ligger den på 38,7. Knappt någon förbättring sen igår men han har varit piggare nu ikväll om man jämför med gårdagskvällen. Vi har spenderat en god stund i soffan dessutom. Han har varit jättetrött men bara kommit till ro i min famn. Inte lätt att göra annat med honom i famnen hela tiden. Men, det är det ju värt och nog får man ta tillvara på mystiden tillsammans med liten och faktiskt va glad när han sitter still i mer än två sekunder. 
 
Jonas kom ju på att det var hockey på tv idag. Suck! Skittråkigt tycker jag men någon gång skall väl han oxå få bossa över fjärrkontrollen. Vi som bara har en tv-apparat men med tanke på att jag inte hade någon innan så är det kanske bättre. Eller är det de? Tänk va mycket jag fick gjort när jag inte hade någon.
 
Lilleman knoppade precis in i min famn. Så söt.


Kommentarer
Löfgren

Finns väl inget bättre än när ens lilla plutt somnar i famnen är visserligen rätt längesen jag fick va med om det nu men det är nåt man alltid kommer att sakna....

Svar: Visst är det så. Vi slåss fortfarande om vem som skall ge välling på kvällen för att få en gosestund.
Michaela

2013-03-13 @ 23:35:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0