Big Bob

Idag hade jag egentligen tänkt blogga lite om detta eftertraktade fiskedraget BigBob. Men, som vanligt ligger mina bilder på telefonen och därifrån orkar jag inte blogga. Det får bli lite av ett helgprojekt att snacka nya fiskeprylar.
....det finns ju lite att ta upp så att säga.
 
Har förövrigt jobbat idag. Jättekul! Eller ja, det är ju lite samma sak som jag gjort många år nu men det är ändå kul att träffa gamla kunder, hänga upp lite nya saker (när det finns plats och jag inte behöver bli förbannad). Lixom, jag ser en ljusning i det i år. Det är väl positivt?!
 
Olle har fortfarande feber och idag är den uppe i 39,1. Inte bra! Vi hoppas att han piggnar till inför morgondagen annars så får vi ringa doktorn. Stackars, stackars liten. Man ser verkligen hur sjuk, liten och ynklig han är och han orkar knappt göra någonting. Han vilar lite, springer sen iväg och leker, vilar lite och sen kör det igen... 
 
Redan nu är han en fruktansvärt klåig unge som verkligen skall vara på allting. Säger man nej så skrattar han och springer så fort han kan. Han är så fruktansvärt rolig med alla hyss och idéer.. Undra vart han får allt ifrån och undra sa flundra hur han kommer bli när han blir lite större. Med all säkerhet en riktig buspojke!!
Vi skall inte tala om hur sjukt mycket saker han har stoppat i toalettstolen. Fruktansvärt fort går det dessutom. Jisses! Lyckligtvis har vi hunnit få upp allt sen olyckan för ett par veckor sedan. Något sådant vill vi nte vara med om igen.
 
 
Dags för natten. ny jobbdag stundar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0