Äntligen, bloggtime!

Äntligen! Tiden har rusat iväg dem sista dagarna och jag vet inte vart tiden har tagit vägen. Jag har haft sjukt mycket att göra på jobbet Och väl hemma så har jag lagt all min energi på Olle... 
 
Igårkväll var vi i mammagruppen ute och åt. Ja, inte alla mammor men vi var fem stycken iallafall. Maten var fantastiskt god och hiskeligt va mätta vi blev. Vi hade det kul och tjattrade på i ett par timmar. Skönt att komma hemifrån och få vara själv lite. Mer sådant!
 
Jag och Olle är precis hemkomna från Ola och Camilla. Vi har varit där hela kvällen medans pappa J har jobbat. Kul att göra någonting bara Olle och jag. Camilla tog fram sina frisörskills idag och klippte Olle. Det var verkligen på tiden och han blev så fin. 
 
Egentligen hade jag tänkt blogga ordentligt idag men jag skall nog passa på att krypa ner här medans det är tyst och still i huset. Om en stund kommer J och.. Eller om en stund? Lagom stund för att jag skall hinna somna iallafall.  Olle sover för en gång skull i egen säng så jag skall passa på att njuta av utrymmet. Me like!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0