Träning

Idag studsade jag ur sängen med energin på topp och var laddad till tusen. Rätt konstigt egentligen med tanke på att lilleman har varit vaken ca 10 gånger inatt. Igår somnade han alldeles för tidigt, redan klockan 19.30. det gick inte hålla honom vaken så det var ju bara att sussa på. Jag och Jonas gick och la oss 22.30 och vem vaknar då? Jodå, det var den mysstunden det..
 
iallafall, varför jag var så laddad berodde på att jag skulle åka och grymma på morgonen. Någonting som jag absolut inte brukar. Mötte upp med Amanda på Huskvarna Fitness. Jag vet inte riktigt, men vi var där i två timmar och tränade och vi körde på hela tiden. Vi babblade rätt mycket oxå då vi hade lite att ta igen men vi körde på och tiden bara rann iväg. Konstigt! Ben & rumpa var fokus idag. okej, körde lite mage med. Tyckte ändå att jag hade rätt god styrka.. Värre med konditionen dock. Målet var att jag skulle ha sån satans träningsvärk tills imorgon så jag inte ens kunde gå. Det bådar dock Inte gott för jag har nästan inga känningar alls. Lite ont i höfterna men det är lixom inte träningsvärk utan mer ont för att jag har gjort fel Ungefär.
ja, imorgon får vi se.. 
 
Det bästa med att åka bort ett par timmar är att komma hem och möta världens mest glada Olle som kommer springandes i hallen. Han blir så glad och samtidigt blir han lite förlägen och vet inte riktigt vad han skall göra. Han står och spänner sig och har exakt samma position som en backhoppare. Lutar sig framåt och har händerna bakåt. Så himmelskt charmig. Vi har förövrigt tagit det lugnt hemma idag. Jonas jobbar kväll och åkte fem minuter efter att jag kom hem Så vi har varit själva nästan hela dagen..
 
skulle förresten hjälpa Jonas med att hämta ut ett paket på affären. Kom på 17.30 att jag skulle hämta det och då är det bråttom för det stänger ju klockan 18.00. Olle bajsade lagom till att jag hade fått på honom kläderna. Typiskt men vi hann ändå och var där fem i sex. Tror ni inte på fan att jag hade glömt den där avi:n hemma då eller? Jag fick med allt utom det viktigaste. Typisk! Köpte några godisbitar och åkte hem igen. 
 
Som jag bloggade om tidigare idag så skall jag buzza nestlé:s nya produkt minfrukt.
skall bli så kul och riktigt roligt att ha fått chansen. Det finns ju liknande produkter på marknaden och Olle älskar dem verkligen. Smidigt som tusan. Lite synd att dem är så dyra bara. I förhållande till vad det är i och förpackningen och allt så är de inte dyra men 12 spänn x 7 = 84 kr i veckan på bara mellis. Ja, vi får se hur det funkar.
 
Olle har förövrigt kommit på hur man tar sig upp på tv-bordet nu. Han är makalös till att hitta på saker. Det räcker att jag vänder ryggen till i två sekunder så står han och vinkar till mig på antingen tv-bänken, soffbordet eller på släpet som tillhör bobbycaren. Det vill till att man ställer sig i mitten på släpet för att annars fäller ekipaget ihop sig som en fällkniv. Livsfarligt. Dessutom har han någon konstig förkärlek till tuber. Ja, tuber med fällock. Exempelvis shampoflaskor, tuber med salva ja, you name it. Olle var själv inne på toaletten i Max 5 sekunder och vem har salvan miniderm över hela ansikten. Att bita upp locken med tänderna, det är Olles grej det.
 
 
 


Kommentarer
Linda

Usch, jag bara går och väntar på att hitta Nils på soffbordet eller något annat perfekt ställe att ramla ner från!! Haha, busungar :)

Svar: Ja, en vacker dag så trillar dem ju ner. Det värsta är ju när jag får panik och ska springa och plocka ner honom då tror ju han att jag leker. Då skall han ju springa iväg men det är ju inte lätt när man står på bordet. Det roliga är ju hur fruktanvärt nöjd han bli när han står där uppe!!
Michaela

2013-01-22 @ 22:36:52
URL: http://lindisenshem.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0