Tråkdag

Ännu en dag i stillsamhetens tecken.
Igår gick vi och la oss riktigt tidigt. Redan vid 22.00 var vi i säng. Bortanför oss finns ett par bostadsrätter och en av familjen skall flytta ut. Jag förstår att man har mycket att göra men att kånga på möbler oh packa bilen till klockan 01.00 på kvällarna känns sådär. Gött för dem, mindre gött för oss som försöker sova. 
Hade laddat hem ett nytt spel så jag höll mig sysselsatt ändå. Det är verkligen inte min grej med spel, Jag blir så beroende. Tur att jag håller mig ifrån spel som inkluder pengar iallafall. Iallafall, jag låg och spelade typ halva natten. Olle var vaken en gång inatt och sen vaknade han först vid 09.30. Jisses så skönt. 
Blev till och med serverad frukost på morgonen. Fick inte ens komma ner innan den stod framdukad och klar.
 
Har förövnings haft en lugn dag. Jag och Olle städade lite på toaletten. Rensade ur lite lådor och annat smått och gott. Vi har oxå bestämt att skruva ner skötbordet med tanke på att det har förvandlats till en klätterställning på sistonde. Jag får köpa en liten byrå att ha där inne istället. Vi har hittat en på jysk.. Eller vi har kollat på den i flera år men vi har inte haft plats för den. Nu är det dock dags att fylla tomrummet som blir på toaletten Så därför tänker jag köpa den i veckan.
Hunnit med en promenad i busvädrmetillsammans med grannen Lina. Skönt att röra på sig lite.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0