Städardag

Idag har vi fullt upp med städning. Imorgon är det äntligen dags för Olles födelsedagskalas. Vi har fått dela upp släkten lite för vi får inte plats allesammans annars. Så här är det kalas både fredag och lördag. Fullt sjå! 
 
Vi har varvat städningen med att titta på Emil och griseknoen. Så fruktansvärt bra! Tacka vet jag att man fortfarande kan köpa riktig film och inte bara En massa trams. 
 
Har förövrigt möblerat om lite. Idag har jag tagit steget och flyttat Olles säng till hans eget rum. Han har så fruktansvärt mycket leksaker men jag har fått lägga undan en del för att saker inte skall stå på hög. Tråkigt men man kan inte få plats med allt. Är egentligen inte riktigt redo för att låta honom sova i eget rum än men för hans del är det nog bättre. Jag vet inte hur många gånger jag vaknar per natt för att han hostar, vänder sig eller gör minsta ljud. Det skall bli spännande och se ifall det funkar iallafall och förhoppningsvis gör det väl de. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0