Prinsen

Ja, ibland finns det dagar som den här när ingenting är bra. Liten vaknade klockan 07.00. Ett par timmar för tidigt för att våran dag skall fungera. Han har verkligen varit gnällig precis hela dagen. Ja, fram tills nu. Han satt och vilade i mitt knä en stund så det kanske gjorde susen. Han har suttit i mitt knä precis hela dagen men nu satt han still i säkert tio minuter. Ja, det var mysigt iallafall. Har lite bloggtankar. Eller, förr så har jag funderat lite över varför jag bloggar. För flera år sedan tänkte jag att jag skulle blogga om ett av mina intressen vilket är jaktkläder och framförallt jaktkläder för tjejer. Men så kom jag och tänka lite såhär, hur många skulle det intressera? Och dessutom har jag så mycket tankar, idéer och förslag så jag kan inte dela med mig av dem. Jag menar, det jag tänker på mest skall någon ta del av gratis. Nej, det är jag för bra för. Det går ju inte. Samtidigt så känner jag att jakt är ju lixom jag. Vi jagar, vi tänker jakt och vi pratar jakt. Det kan kanske vara bra för sinnet att tänka och skriva om någonting annat ibland. Jo, jag är nog nöjd som det är. Livet som mamma, tråkig vardagsmat och Olles hyss. Det är ju där jag befinner mig nu. En vardag mitt i livet. Har förövrigt en sambo som inte kommer hem i tid idag heller. Detta skityrke alltså. Jaja, så är det ibland. Tur att jag inte hann börja med maten iallafall..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0