Nabbipärlor

Äntligen har jag internet igen, den var visst på rymmen ett tag. Konstigt vad man blir beroende av saker. Jag ligger alltid och surfar på kvällarna men fick börja med nya vanor istället.
 
igår gick vi upp tidigt och åkte in till stan. ICA-maxi, jysk, IKEA, A6...ja, ni vet sånt där urbota tråkigt men ibland bara måste man Oavsett om man vill eller ej. Jag och Olle spenderade sen halva dagen med att skruva ihop lite nya möbler. Eller, vi köpte en hylla till Olles rum och en byrå till toaletten. Skruva ihop möbler med en 1-åring är inget jag rekomenderar. Det blir lite svårt att få ihop möblerna när hälften av sakerna är borta men det löste sig nästan felfritt.
 
Igår handlade jag nabbipärlor. Ni vet sådanadär man använder när man gör pärlplAttor. En av alla de fördelar med att ha barn. Man får pyssla:) Olle är ju alldeles för liten men jag måste ju öva lite innan det är hans tur lixom.
 
Fick mina saker från buzzador igår. Nestlè minfrukt. Små plasttuber med fruktmellanmål. Inget socker och inga konstigheter. Det tycker vi om. Supersmidigt att låta liten äta själv dessutom. Ja, det brukar gå bara iallafall. Igår fick jag en tub uthälld på min filt, min nya möbel, mig själv och Olle. Men, jag får skylla mig själv faktiskt.
 
Nej, jag får blogga mer ikväll,, måste pärla lite nu när Olle sover en sväng. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0