Latmask

Igår var jag vaken alldeles för länge i vanlig ordning. Har inte somnat före 01.00 på hur många veckor som helst. Riktigt onödigt! 
Igår låg jag och läste och lovade mig själv att jag skulle lägga ifrån mig boken klockan 23.30 men när jag kollade på klockan var den redan 00.45. Jag fastnar så djupt så jag bara måste läsa, läsa, läsa... Just därför borde jag låta bli. 
 
Idag var jag och Olle på BVC för läkarkontroll.
alldeles för tidigt för våran smak. Redan klockan 09.00 skulle vi vara där. Jag menar, i vanliga fall har vi inte ens gått upp då. Ställde klockan på 07.00 och smög upp medans lilleman sov vidare. Smidigt att göra sig iordning i lugn och ro för en gångs skull. egentligen spelar det ingen roll om jag spenderar 2 minuter eller 2 timmar i badrummet för jag blir inte snygg oavsett. Inte ledsen för det iochförsig.
 
Liten charmade som vanligt folket på BVC. Dem tyckte han var superduktig och gick igenom besiktningen utan anmärkning. 11,4kg & 80cm lång. Stora pojken! 
Han fick även vaccin och för första gången fick han bägge sprutorna på samma gång. Han gnydde till när dem körde in nålarna, blev lite ledsen och innan dem tog ut sprutorna var allt bra igen. Duktiga Olle. Han är så duktig. Vi får se om febern smyger sig på framåt kvällen. Hoppas vi slipper för det har varit nog med sjuka sista veckan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0