Kalas!

Idag har våran prins äntligen fått ha sitt kalas. Fullt hus och äntligen är det kväll.
Klockan 17.00 kom gästerna och det var dags för lite mat. Jag hade verkligen inte lust att ställa mig och laga mat till alla så vi beslutade oss för att bjuda på frallor. Verkligen uppskattat och fantastiskt enkelt samtdigt som det är så gott. Efter frallorna åt vi tårta. Den blev faktiskt jättebra men nästa gång det är dags för tårtkalas så blir det 100% moussetårta.
På tal om någonting helt annat föresten.. Jag la upp lite bilder häromdagen ifrån förlossningen. la upp en bild när Olle ligger på min mage och såg till min förvåning att man såg mitt bröst bigtime men, jag bjuder på det. Bara så att ni vet!
 
 
 
Tårta
 
 
Födelsedagsbarnet
 
 
Frallmums
 
 
Äter tårta alldeles själv
 
 
Fullt sjå med de nya leksakerna
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0