Fylleben

Nu börjar det kännas ordentligt i benen. Ibland vill dem inte ens böja sig och jag lixom stapplar fram. Har dessutom svårt för avståndsbedömningen mellan fot och golv verkar det som. Lite trampa i luften-syndrom. Ser ut som ett riktigt fyllo när jag går:)
 
Kvällen har varit rätt intensiv. Olle somnade ju till en 35 minuter runt 18-hugget och inte mer med det. Han höll på att somna igen klockan 21 men så fick han världens energi och körde på igen. Nu innan vi gick och la oss i sängen så skulle vi självklart gå på toaletten och borsta tänderna. Olle borstar lite själv och springer genast och slänger sin tandborste i toalettstolen. Han välter oxå ut alla sopor på golvet, leker med toalettborsten, äter på olika tuber och flasklock, trampar i bajsblöjan samt står och drar i mig när jag försöker gå på toaletten. Men vadå, tjejer behöver väl inte bajsa? Ibland undrar jag vart denna energi kommer ifrån. Jag blir ju lite trött men samtidigt kan jag inte låta bli att skratta. 
 
Höll för övrigt på att göra bort mig lite innan. ibland jobbar ju Jonas på kvällarna och det lixom stör lite i min vardag. Det lixom vänder ut-och-in på mitt schema lite. Inte för det för att jag älskar att ha honom hemma men det blir konstigt med mat och sömn och sådant för Olle. Vid 12.30 idag åt jag 3 fiskpinnar och lite potatismos.. Tyckte att jag kände mig lite yr och skakis runt 22-hugget. Jag är jättekänslig över att vara utan mat för länge. Jag känner inga direkta hungerskänslor men jag blir helt matt och bara måste få i mig Någonting när blodsockret är low. Likaså är det inte lika lätt att gå ut med hunden på kvällen. Vanligtvis så sover ju Olle vid den här tiden och då kan jag smita ut ett par minuter med henne. Men som idag då var han ju vaken och jag vill verkligen inte ta på honom alla vinterkläder för att vara ute i fem minuter så hon fick gå ut själv. Inget konstigt med det... hon brukar inte rymma. 
Jävla tur dock att jag slog upp dörren ordentligt för där stod ju barnvagnen. Herregud, då hade jag glömt den ute. Den var helt kritvit.. Tänk om den hade fått stå där tills imorgon. Ibland blir man bara för trött på sig själv.
 
lovade ju förresten lite Bilder innan men det blir inget med det, den här saken lägger ju bara upp samma bild hela tiden. Får ta tag i det en annan dag. 
 
Rätt nöjd över att komma i säng hyfsat tidigt för en gångs skull. Inte nog med det utan att faktiskt vara riktigt trött oxå. Godnatt 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0