Fullspäckad dag

Idag vaknade vi rätt tidigt och har haft fullt upp precis hela dagen. 10.30 åkte vi in till stan för att luncha med Sarah & Thessan. Olle som alltid är Guds bästa barn var riktigt klåig. Han kröp ur stolen, vägrade sitta still, ratade maten, kunde inte sitta i knät och sprang som en vilde. Jättelyckat! Fick inte ens i mig min mat. Surt, det är ju ändå min Favoritresturang. Aldrig ätit lunch där innan men det var fantastiskt gott. 
 
Vi travade runt lite på stan. Vi hade som mål att handla födelsedagspresent till Nils som fyller 1 år idag. Hittade tre dreggel-haklappar som var lite roliga motiv. Precis vad Nils ville ha:) försökte även hitta en vårjacka till Olle. Lättare sagt än gjort. Tyckte inte att dem fått in så mycket nytt ännu. Men, det är bara att hålla sig i skinnet för det kommer väl snart. 
 
klockan 16 Åkte vi hem till Födelsedagsbarnet Nils. Han bjöd på supergod tårta och barnen åt för glatta livet. Klart man får äta tårta när det är kalas. Han fick massor av fina paket och Olle hjälpte till att inviga dem allesammans. 
 
När vi åkte från dem var det raka spåret till skyttestugan. Fullt ös, massor av barn och riktigt halabalo! Jag var lite sugen på att skjuta idag men bristen på mat under dagen gjorde sig påmind och jag var helt orkeslös Och darrade som ett asplöv. Ingen bra kombo tillsammans med precisionsskytte. 
 


Kommentarer
Linda

Så kul att ni kunde komma! Nils tycker alltid att det är så roligt att träffa Olle! :) Stort tack för de superfina dregglisarna hälsar Nils :)

2013-01-18 @ 22:34:20
URL: http://lindisenshem.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0