Föreläsning

Hade egentligen tänkt att hoppa bloggen idag men jag måste skriva lite..
Har fortfarande träningsvärk men det börjar bli bättre. Nu gör det mest ont i knäna och det strålar ut sån sinnessjuk smärta så jag vet inte avd jag skall göra. Det kommer i olika omgångar och det är lite som att ha värkar. Det kommer, blir värre och släpper och sådär håller det på. Mysko!
 
Idag har jag och Olle haft ännu en mysdag. Sådana vi har allt som oftast. Har varit iväg och handlat lite, lagat god mat Och plockat lite här hemma. Jag har insett att drömmen om det perfekt städade hemmet existerar inte längre. Det ligger grytor, plastlådor, leksaker och grejer överallt. jag hinner verkligen inte plocka lika fort som han drar fram dessutom orkar jag inte heller för en delen. Jag har gett upp. Låt honom leka bara! 
 
Ikväll har det varit föreläsning i bygden. Robert Salomonson har varit i skyttestugan och hållT föredrag. Jätteintressant att lyssna på och kul att se lite annan vardag än den man är van vid här. Att rekommendera för er som har intresse.
Jag och Jonas har försökt ragga barnvakt till lilleman så att bägge skulle kunna gå men det gick inte. Men, det var min tur att komma iväg. Ok, efter lite förhandling iallafall. Jonas fick åka ut och locka räv när jag kom hem. Jag har inte träffat honom på flera dagar då dem jobbat sent och börjat tidigt och alltså sovit på jobbet. Ikväll så träffas vi inte heller. Ja, skam den som ger sig för någon gång hinner vi väl ses. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0