Buzzador

Vet ni? Jag är på Huskvarna fitness och skall träna. Väntar bara in Amanda så vi kan köra igång. Aldrig varit här förut så det skall bli kul att testa. Gym är egentligen inte min grej, hade hellre varit bonde och arbetat med kroppen på heltid. dessutom den här grejen att behöva åka iväg är ju inte heller min grej. Hade två timmar över idag och på den stunden hinner jag ju inte åka till skogen och släppa hunden Tyvärr. Konstigt att vara iväg själv oxå.. Riktigt mysko att inte ha Olle klängandes runt benen.
 
Måste berätta om min nya grej som - buzzador.
eller, jag har varit det ett bra tag men aldrig kommit med i någon kampanj. Men idag, äntligen! Kommer få hem massor av "minfrukt från Nestlé. För er som inte vet så är det mellanmål/efterätt i squeezeförpackning till barn.  Finurliga små saker som barnen kan äta själva och jättegoda är dem dessutom. 
Buzzador är ett företag man kan anmäla sig till och så får man klicka i lite om sig själv. Man får anmäla sig till olika kampanjer och har man tur så kommer man med. Man testar produkter som inte kommit ut på marknaden ännu och får tycka till om dem. Man skall iallafall i min kampanj dela med sig av produkterna så att så många som möjligt får testa. Ser fram mot att få hem paketet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0