Ännu en dag

Ännu en dag till agendan.. en ruskigt lugn dag. Olle vaknade redan klockan 07.00 idag. Alldeles för tidigt för min smak och uppenbarligen för hans oxå. Han har sovit två gånger idag och varit superkinkig. Kanske beror lite på hans sprutor han fick igår, vem vet. Nu är han iallafall kvällsbajsad och fick ett riktigt ryck efter maten. Han springer runt och skriker, jagar hunden och har så kul. Fantastiskt att den gossen för mig lycklig.
 
Igår gjorde vi premiärtur på nya snowracern. Den gick som ett skott och Olle tyckte att den var riktigt rolig och den var ruskigt lättdragen. Tyckte att det lättade lite en gång men pinnade vidare ett par meter och såg till min förvåning att han hade trillat av. Där borta låg han och kravlade. Stackars barn, vilken mamma du har. Förlåt!
 
Förövrigt inte så mycket nytt. Idag började min mamma sin praktik på BB. Specialundersköteterska barn skall hon bli. Är snart faktiskt. Tror hon har jätteroligt jobb framför sig. Glad för hennes skull:)
 
På fredag & lördag är det kalasdags för Olle. Nytt försök och hoppas att vi är fortsatt friska denna veckan Så det blir av men det tror vi nog. Ser fram mot att baka fintårta till prinsen. Liten miss att den blir rosa men det är ju hallomousse så det blir svårt med annan färg. 
Vi är inga gräddtårtefan i detta hushållet så vi försöker med varianter. När jag var liten hatade jag gräddtårta så jag bjöd alltid på glasstårta. onödig information men så är det ibland!!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0