Tidig morgon

Olle har dem senaste veckorna vaknat redan vid 07.00. Han har dessutom somnat mellan 20.00-21.00 så det är ju helt okej. Sju är ju egentligen inte tidigt men mina dagar blir ju så sjukt långa. Jag kan vara trött och halvseg under dagen men jag somnar ju alltid onödigt sent av konstig anledning. Idag hoppade vi upp som aldrig förr och sprang ut och in i duschen. Sen åkte vi till Nässjö och Jonas jobb för att äta frukost tillsammans. Jättemysigt, varför gör jag inte det oftare? Olle tyckte det var jättekul att flirta med allt folk på jobbet och sprang i vanlig ordning runt och var charmig. Sötnöt!
 
Ja, nu är vi hemma och ugglar igen. Jag har ju verkligen tagit vara på den här tiden hemma tillsammans med Olle. När han var mindre kunde vi sitta hela dagarna och han kunde sova i min famn. Nu när han blivit större leker vi mycket och jag ägnar ju i princip all min tid åt att vara bara med honom. Snart är det dags för jobb. Ungefär två veckor kvar tills jag börjar jobba halvtid. Samtidigt som jag ser fram mot att jobba så grämer jag mig lite. Jag älskar ju att vara hemma med liten. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0