Spenderat & fyndat

 
Idag gick vi upp rätt tidigt. Jonas, Olle och jag har varit i stan och handlat. Vi började på IcaMaxi. Lagom kul men det skall göras det oxå.
Efter Ica hälsade vi på en snabbas på jobbet. Olle tyckte inte alls att det var roligt. Han lekte med telefonen. Den hittade vi även i vagnen när vi skulle åka hem så förlåt jobbet för att ni inte hade fått några samtal under ett par timmar.
Vi har även fyndat lite till Olle. På Åhléns hittade vi lite vinterkläder på rean och det passar perfekt. I dagistider går det ju åt ett och ett annat klädesplagg.
 
Overall ord.pris 699:- Nu: 249:-
Thermobyxor ord. Pris 349:- Nu: 99:-
Skor ord. Pris 399:- Nu: 125:-
Mössa ord. Pris 99:- Nu: 10:-
 
Vilka klipp!! Det kan man ju inte ens motstå. Det är ju inte säkert att sakerna passar till nästa år. Kläderna gör säkert det men skorna får vi se. För den pengen gör det inte så mycket om dem inte passar dock.
 
Vi köpte även ett par t-shirts och strumpor till liten. Sånt går åt som smör här.
Handlade även hem min hushållsvåg jag fick pengar till i födelsedagspresent. Jag har spanat länge på den hör vågen men nu står den här äntligen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0