Skyttestugan

Igår var vi på kalas. Jonas kusin Axel fyllde 13 år och självklart var vi tvungna att fira det. Taco- samt skinkpaj bjöds det på, jättegott. Olle spelade allan hela kvällen. Nog njuter han av all uppmärksamhet, med all rätt såklart. Förutom att han är fantastiskt söt så är han ju oerhört charmig därtill:) senkvällen spenderade vi hos Ola & Camilla för att fira att Camilla fyller år idag Grattis!
 
Olle har fullt upp här hemma idag. Han springer runt hunden och låtsat att hon jagar honom vilket hon absolut inte gör men Olle tror ju det och skrattar sådär riktigt gott och tycker att det är svinkul verkligen. Fantastiskt att se. För tillfället satte han sig i soffan och gosade ner sig. Sätter man sig frivilligt där så är man nog trött tror jag. Balansen blir urkass när han blir trött så det är nog bäst att han håller sig någorlunda still.
 
Snart skall jag åka till skyttestugan för idag har vi städdag. Jättekul, verkligen men man får ju faktiskt ställa upp. Man kan inte bara åka på de roliga aktiviteterna. Eller det kan man ju men det är inte riktigt schysst.
 
Nu står vi snart för en ny vecka och hoppas att den har något kul att bjuda på. Eller, det vet jag att den har men vi får se vad. Det vet jag däremot inte.. 


Kommentarer
Linda

Stort tack för att ni kom förbi med haklappen och skeden! Kram, kram! :)

Svar: Det var så lite så. Vi hade ändå vägarna förbi:) har inte Pontus något att göra imorgon är det ju Irma-träff! Kram
Michaela

2013-02-10 @ 23:13:55
URL: http://lindisenshem.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0