Rädd-Nils & Skrik-Olle

Idag på förmiddagen har Pontus & Nils varit här. Vi har fikat på kladdkaka och muffins. Det mest vanligt förekommande fikat i det här hushållet. Nils var inte alls på humör idag. Han var jättetrött och det blir inte bättre av att Olle går fram som en ångvält och tar Nils napp, sätter sig på honom och skriker ut sitt härskarskratt. Stackars barn. Olle är ju väldigt framåt och älskar när det kommer folk. Förstår att det kan bli lite mycket. När dem åkte igen tog det inte mer än fem minuter innan Olle hade somnat. Det tar ju på krafterna att leka med kompis.
 
Strax är det " en unge i minuten " på tv. Trots att det är repris och jag med all säkerhet har sett avsnittet förut så kan jag inte missa det idag. Det är så fantastiskt att titta på och vilken lycka. Jag har blivit superkänslig sen vi fick Olle. Jag gråter garanterat till det här programmet, jag gråter när Olle gör något framsteg, jag gråter till bygglov ja, listan kan göras lång.. 
 
ja, som vanligt hade jag något mer att skriva men det försvann. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0