Intensiv afton

Äntligen hemkomna igen. När Jonas kom hem från jobbet fick jag en jättefin bukett med blommor. Vilken romantiker förstår ni. Jag som inte är lika romantisk och hade typ inte gjort någonting.. Eller jo, jag hade satt upp hjärtan på hela ytterdörren men fina kommentarer om Jonas. Det uppskattade han.
 
Vi åt en enkel middag bestående av kyckling, rotfruktsgrönsaker i ugnen med diverse tillbehör. Mumma! Tacka vet jag kött-kyckling, potatis och sås. Det är min stil det.
Efter middagen hastade vi iväg till skyttestugan. Byggdens metropol. Sköt lite för skojs skull. Idag var det skytte på löpande älg och dom vanligt är det lite med folk där då. Men inget mig emot, mer tid för mig.
efter skyttet åkte vi till Ola och Camilla och kollade farmen. Jonas skulle klippa sig oxå. Skitsnyggt blev det förresten. Bra jobbat Camilla!
 
inför imorgon har Jonas något riktigt lurt på G. Han har hållt på att fixa och dona i flera dagar och jag får inte veta någonting. Jag är ju superspänd på vad det kan vara för någonting. Jag har frågat om massor av saker men jag har inte fått fram ett knyst. Men, snart så! 
 
Godnatt mina vänner, önskar er en fortsatt trevlig alla hjärtans dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0