Ingen ytterligare vargjakt

Nu kommer det ta hus i helvete. Undra vad som kommer hända efter beslutet att högsta domstolen inte kommer att pröva naturvårdsverkets överklagan. Jag väljer att sitta på håll och noggrant följa debatten. Jag har mina tankar, aningar och funderingar. Shit alltså... Vargkramarna jublar.... Men undra hur länge till. Jag har egentligen ingen aning om vad som kommer att hända nu. Däremot kan jag ju tänka hur påföljderna kommer att bli. 
Enough Said!
 
På spisen puttrar Mobergs champinjonsoppa. Jag vet att den har varit vanligt förekommande i ett par veckor men den är så fantastiskt god. Jonas är alldeles strax hemma från jobbet, gött. Jag hade egentligen tänkt att jaga räv ikväll men J hade ju innebandy idag så jag hinner inte ut innan mörkret helt enkelt. 
 
Idag sov jag och Olle ända till klockan var 09.30. Vi hade kanske sovit ännu längre om det inte hade varit för att hunden väckte oss. Hon såg väl något spännande genom fönstret och stod och skällde. Olle vaknade med världens ryck, satte dig upp och sa voff,voff. Söta, lilla unge.
kan säga att det var rätt skönt att sova så pass länge för jag har verkligen varit superpigg hela dagen. Dessvärre har jag inte tagit vara på energin och gjort något särskilt utan vi har mest tagit det lungt. Det har varit riktigt utåtvändes ute idag oxå och snöat ordentligt. Inget kul att leka då inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0