I säng redan

Ja, tänka sig. Klockan är bara 22 och jag ligger redan i sängen. Inte nog med det för jag har legat en halvtimme redan. Då kan man fundera och undra varför jag gör det? Jo, för att det var så fruktansvärt tråkigt på tv. I den stunden kom jag på att jag skall sätta mig framför datorn och göra en fotobok till Olle. Jag skall oxå försöka lägga in lite bilder på bloggen. Tror ni att detta förbannade internet funkar då eller? Nej, för varför skulle det göra det ederna ynka, lilla gång jag faktiskt tog mig tid och skulle sitta ner en stund. Blä för elektronik och sådan skit.
kanske skulle passa på att sova tidigt då när jag ändå ligger här.. Jag skriver inte ens något vettigt utan jag gör det bara för att. Menlöst! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0