Fika på stan

Idag har jag och Olle tillsammans med Pontus, Nils, Johanna och Vincent agerat lattemorsor. Vi träffades på förmiddagen på kafé rosetten i Jönköping. Mysigt, lugnt fik med en lekhörna. Inte för att dem var där så mycket men försöka går ju alltid. Efter att vi hade smällt i oss en och en annan kaka så fick vi lov att kompensera det med en promenad runt Munksjön. Det var rätt kallt ute men skönt ändå. Gött att bara promenera och tjöta lite.
Efter promenaden åkte jag och Olle till Jocke på Fiskecenter. Mitt jobb alltså.. Tjötade på i ytterligare ett par timmar och så hade vi avverkat den dagen oxå.
 
Bättre än så blir det inte idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0