Farmen

Jag bara måste nämna tv-programmet farmen. Fan va lack jag blir. Jag kan inte säga att jag håller på någon eller eller egentligen bryr mig. Alla har de väl sina fel och brister men latare människa än denna Paul får man ju fan leta efter. Hur fan kan man ge sig in i leken om man inte kan vara med och leka? Rädd för ormar så därför kan han inte gå i trädgårdslandet, ont i ryggen så han inte kan Lia och koskräck så han inte kan mjölka? Han gör ju förutom det ingen annan heller. Herregud vilka människor det finns. Gött att han den där Rimon eller vad han nu hette är ute för större skitstövel får man ju leta efter... För att inte prats om Dolores, vilken hagga! Dem måste ju gräva djupt för att få tag på detta "bottenskrapet i en maggotburk". 
 
Måste dock ge lite cred för programmet 'efter tio' med Malou von Sivers. Vilket lyckat program. Dem tar upp så mycket lyckat, massor av intressanta Frågor och jisses så ofta jag gråter till det programmet. Det är så rörande och faktiskt ruskigt bra. Förut tyckte jag att det var ett tantprogram men är jag hemma så försöker jag snegla på det i den mån jag kan och hör skall väl tilläggas. Antingen har jag blivit mer tantig eller så har jag bara insett hur givande det är. 


Kommentarer
Nisse

Inse att du är gammal bara!

2013-02-06 @ 09:19:36
URL: http://nissep.blogg.se
Malin

Du är inte ensam om att vara tantig isf ;)
Jag tittar också på Efter Tio så ofta jag hinner. Väldigt intressant och givande program.
Men jag håller med om att det kändes tantigt förut, så nåt måste väl ha hänt eftersom vi tittar nu :-)

2013-02-06 @ 09:32:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0