En vanlig kväll


Jaha, ännu en kväll börjar lida mot sitt slut, skönt säger vi då! Jag och Olle har allt fått lite gjort idag. Förutom att vi var i stan på förmiddagen så har vi även rensat i både min och Olle garderob. Olle har verkligen sjukt mycket kläder. Han växer som ogräs (ett sött sådant) och värst av allt är ju att han inte hinner använda kläderna innan man får lägga undan dem. Lite tråkigt men vem har det inte så? Jag har både slängt och packat för att ge bort. Det känns inte så kul att ha saker liggande sen innan graviditeten. Det är inte jag längre. Dem sitter ju som korvskinn dessutom så väck med skiten! Vi har varit ute och försökt suga i oss lite vårsol dessutom. Olle bara älskar att leka i snön. Han tar sats, försöker springa och trillar rätt ner i snödrivorna. Det är hans grej det! På tal om att springa, man ser verkligen att han försöker men istället för att öka på stegen så lyfter han benen högre så det går inte så mycket snabbare ändå. Han ser dock fantastiskt söt ut. Det gör han ju alltid iochförsig:)
 
Imorgon skall Jonas vara hemma med Olle. Jag skall försöka mig på det där med älgjakt en gång till innan säsongen tar slut. Vi får se hur det går. Håller tummarna för goda resultat såklart. Vi har det verkligen segt med älg. Det har vi alltid på vintern.. Vinterbete = 0.
 
Kanske dags att ta kväll för imorgon skall jag upp någon timme tidigare än vanligt. Skall bara göra alla kvällsbestyr först. Att man aldrig kommer i säng i tid. Suck! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0