Dagen har gått fort

Precis bäddat ner mig i min fantastiskt sköna säng. Lilleman ligger mellan mig och Jonas och sussar gott. Olle somnade redan 19.30 idag så vi lär få en tidig morgon. Han låg i sin säng fram till strax innan 22 men då vaknade han och fick ligga i våran istället. Av någon konstig anledning så sover han så mycket bättre här. Eller, den är väl inte jättekonstig egentligen. Jag kan inte hjälpa det men det är fantastiskt mysigt att honom bredvid sig så innerst inne vill jag ha honom här samtidigt som vi kanske skulle sova bättre allihop om han låg i egen säng. Det är ett schysst p-medel iallafall:)
 
Jag och O har haft en mysig hemmadag medans pappa J och Lycka har varit i skogen. Det gick rätt bra idag med hela tre ståndskall. Inte godkänt långa men hon höll i bättre kän vanligt iallafall. Tyvärr är det ju som så när man ensamjagar att man får välja sina tillfällen för att skjuta eller ej. Släpa en stor kalv ett par kilometer i sin ensamhet är ingen höjdare tyvärr. Jag och O har städat och hållt igång. Bra jobbat!
 
Ikväll var Tobbe och lilla Selma på besök. Middag, kaffe och bebismys stod på menyn. Fast hon är ju ingen bebis, hon är ju hela åtta månader men betydligt mindre än Olle såklart. Jisses vad dem växer dem små liven. Jag blir supersugen på en bebis till men Jonas tycker att vi skall vänta.. Jadajada!! 
 
Onödig information: Har ägnat en tid åt att spela spel. Lep's world 2. En variant på supermario. Jag har varit så förbannad på det där spelet så jag har kunnat drämma hela skiten i backen men idag klarade jag det. Alla banor är slut så nu har jag ingen reklampaus-sysselsättning längre. Både skönt och tråkigt. 
 
Dags för natten. Imorgon väntar nya äventyr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0