BFF Olle&Nils

Idag har Pontus & Nils varit här en sväng. Barnen har lekt, ja som vanligt var för sig. Nils blir lite rädd i Olles närhet. Stackars barn. Pontus hade även bakat en gudomligt god morotskaka som vi mumsade på. Ruskigt gott faktiskt. Det skulle man ju göra oftare för det är ju rätt lätt faktiskt.
 
Har förövrigt haft en lugn dag. Rätt tråkig faktiskt.. Efter att lekkompisen åkte hem har vi inte gjort ett skit. Var sugen på att gå ut men snön har stått på tvären idag. Riktigt mycket snö här nu. Nu hade det lixom inte gjort någonting med vår.
 
Låg och läste lite i min blogg igår. Skrev rätt intensivt i början, när jag var i Kanada. Kul att friska upp sitt minne, drömma sig tillbaka och kolla på bilderna. Vilken natur Alltså. Om jag inte vinner på lotto så kommer jag inte kunna åka tillbaka dit. Jag har ju ändå varit där två gånger - fyra månader så det är kanske dags att åka någon annan stans den dagen det skulle bli aktuellt.
 
Måste nämna det här med varg igen.. Jag skall inte prata mer om det än shit va ensidiga dessa "vargkramare" är. Kanske inte för intet dem just kallas vargkramare Förvisso. Jag ser på Facebook inlägg från #svenska rovdjursföringen Ibland. Tacka Gud för att alla inte tycker som dem. 
 
Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0