Aktiv dag

Idag har vi haft ännu en fullspäckad dag. Jag, Olle och mamma har varit i stan. Egentligen vet jag inte vad vi har gjort. Haft en kravlös mysdag helt enkelt. Shoppat har vi inte heller gjort. Lite mat, prat och lek helt enkelt.
Olle testade att åka bil idag. Såndär bil som man stoppar i pengar i och åker lite Grand. Han tyckte att det var skitkul att sitta i den när den stod still men usch va hemskt det var när den började åka. Stackars barn!! 
Vi var på a6 och där har dem som ett litet Lekland och jösses va poppis det var. Han blev helt tokig och sprang runt som aldrig förr. Han tyckte verkligen att det var skitkul att klättra och åka rutchkana. Det får bli flera gånger!
 
På vägen hem stannade vi till hos Linda, pontus och Nils. Jag drack en snabbkaffe medans Olle sov och så åkte vi hemåt igen. Nyss hemkomna och har kommit iordnIng. Skönt som tusan att komma hem och hoppa rätt ner i mjukisbyxorna. Nu väntar vi på farmen. Det är så sjukt löjligt så jag bara måste titta på det. 
Föresten har vi hittat våran tv-dosa, äntligen! Vi källsorterar och har massor av kassar med olika saker i inne i gästrummet. Ibland händer det att Olle tar sig en sväng där inne och mycket riktigt. Vad låg i botten av ena påsen om inte dosan? Gött såhär 6 veckor senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt äventyr

Andra utmaningar - Nya äventyr

RSS 2.0